Bavisport mobile

GRAFIK

 

Poniedziałek

?
09:15 - 10:10
SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)
x

SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)

55 300

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 19:25
PILATES- wzmocnienie i regeneracja
x

PILATES- wzmocnienie i regeneracja

55 450

Pilates może ćwiczyć większość z nas. To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Przeznaczony dla osób dbających o sylwetkę, cierpiących na bóle kręgosłupa dla zestresowanych, cierpiących na brak energii, dla osób początkujących. Pilates, postrzegany jest bardziej pragmatycznie od jogi, jako forma rehabilitacji, czy może raczej reedukacji ruchowej. Zajęcia składają się z serii średnio-dynamicznych, systematycznych, odpowiadających budowie anatomicznej człowieka powtórzeń. Celem jest koordynacja ruchu z oddechem i wykonanie tego ruchu odpowiednimi mięśniami.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
19:30 - 21:00
JOGA - otwieramy biodra i trenujemy mięśnie dna miednicy
x

JOGA - otwieramy biodra i trenujemy mięśnie dna miednicy

90 min -

Uwalniamy napięcie nagromadzone w ciągu dziennego siedzenia i pozbywamy się powszechnego bólu dolnych pleców. Kiedy spacerujesz lub tańczysz, zapewniają przyjemną lekkość ruchu i grację. Kiedy się kochasz, otwierają cię na rozkosz. Łączą się z nogami, które odpowiadają za naszą stabilność i połączenie z Ziemią. Twoje biodra zasługują na specjalną sesję jogi. Właściwe ustawienie i kondycja bioder wpływają bezpośrednio na kręgosłup, a bóle jego dolnego odcinka mogą wynikać z napięć wewnątrz nich. W swoim wnętrzu skrywają całe bogactwo mięśni, od których rozluźnienia i siły zależy zdrowie układu moczowo-płciowego. Regularnie wzmacniając i rozluźniając mięśnie dna miednicy naprężamy szkielet,-prostujemy się i odblokowujemy uciskane organy. Takie ćwiczenia poprawiają samopoczucie, mogą pomóc w migrenach i poprawić jakość naszego seksu!

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 6 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Wtorek

?
18:30 - 20:00
POWER JOGA
x

POWER JOGA

90 300

Power JOGA ma pobudzić Twoją wewnętrzną energię witalną. Dzięki dynamice i wysiłkowi podwyższysz poziom endorfin. Pobudzisz się, staniesz się bardziej kreatywny i gotowy do działania. Vinyasa Joga to dynamiczna sekwencja asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą. Pierwszą istotną cechą tej praktyki jest wykonywanie każdej asany, czyli pozycji jogicznej ze świadomym oddechem. Większość asan wykonywana jest więc w ruchu, żeby nam to ułatwić.

OSOBA PROWADZĄCA
Magdalena

Środa

?
09:15 - 10:10
SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)
x

SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)

55 300

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 20:00
JOGA - grupa początkująca
x

JOGA - grupa początkująca

60 -

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 6 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Czwartek

?
08:30 - 09:25
PILATES- wzmocnienie i regeneracja - ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)
x

PILATES- wzmocnienie i regeneracja - ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250, min. liczba osob 3)

55 min 450 kcal

Pilates może ćwiczyć większość z nas. To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Przeznaczony dla osób dbających o sylwetkę, cierpiących na bóle kręgosłupa dla zestresowanych, cierpiących na brak energii, dla osób początkujących. Pilates, postrzegany jest bardziej pragmatycznie od jogi, jako forma rehabilitacji, czy może raczej reedukacji ruchowej. Zajęcia składają się z serii średnio-dynamicznych, systematycznych, odpowiadających budowie anatomicznej człowieka powtórzeń. Celem jest koordynacja ruchu z oddechem i wykonanie tego ruchu odpowiednimi mięśniami.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 19:25
ABT- płaski brzuch i zgrabne nogi
x

ABT- płaski brzuch i zgrabne nogi

55 400

To ćwiczenia z kategorii ABT* skupione na spalaniu tkanki tłuszczowej okolic brzucha. *ABT to nie tylko ćwiczenia na brzuch. ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
19:30 - 20:30
STRETCHING- Rozciąganie
x

STRETCHING- Rozciąganie

60 200

STRETCHING TO OBOWIĄZKOWY ELEMENT KAŻDEGO TRENINGU! Lato to najlepsza pora na start! Wysokie temperatury zwiększają elastyczność mięśni pogłębiając rozciąganie. Pierwsze spotkanie już 7 lipca! Zalecany przez lekarzy i trenerów jako obowiązkowy dla sprotowców , każdej dyscypliny. Stretching: ✔️ poprawia koordynację i uelastycznia ciało ✔️ niweluje zakwasy ✔️ normuje stan wyćwiczonych mięśni modelując je tak, by sylewtka była smukła i estetyczna ✔️ zwiększa zakresy ruchu pozwalając, żeby Twój trening stał się bardziej efektywny ✔️ sprawi, że poczujesz się młodziej, poprawi samopoczucie. Zapraszamy na cykl 8 spotkań każdy czwartek w lipcu i sierpniu godzina 18:30.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

Piątek

?
11:00 - 12:00
GORDONKI
x

GORDONKI

60 -

Roots dla najmłodszych- dzieci 0- 3 lata! "Gordonki, czyli zajęcia umuzykalniające według teorii uczenia się muzyki prof. Edwina E. Gordona, stymulują rozwój dzieci za pomocą muzyki. Śpiew i gesty prowadzącego kierują ruchami uczestników i równie często spontaniczne reakcje dzieci wskazują prowadzącemu kierunek dalszych działań. We wzajemnej interakcji dzieci, rodziców i prowadzących tworzy się muzyczna więź. "- tak o cyklu "Gordonki Chopinowskie" pisał Instytut Fryderyka Chopina . - osłuchujemy z różnymi tonalnościami i rytmami - rozwijamy koordynację i poczucie rytmu - aktywizujemy wokalnie nie tylko dzieci, ale również opiekunów To na Waszym przykładzie dzieci uczą się najlepiej!

OSOBA PROWADZĄCA
Marta Nadulska- Wójt

Marta Nadulska-Wójt. Absolwentka szkoły muzycznej i skrzypaczka. Propagatorka nauczania metodą E. E Gordona, jej doświadczenie można podziwiać na fanpage’u @papapaj . Marta prowadziła cykl spotkań " Gordonki Chopinowskie" organizowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina i Muzeum Fryderyka Chopina, organizuje też koncerty Gordonowskie.

?
19:00 - 20:30
JOGA - głębokie rozciąganie i regeneracja
x

JOGA - głębokie rozciąganie i regeneracja

90 -

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 6 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Sobota

?
11:00 - 12:30
POWER JOGA
x

POWER JOGA

90 300

Power JOGA ma pobudzić Twoją wewnętrzną energię witalną. Dzięki dynamice i wysiłkowi podwyższysz poziom endorfin. Pobudzisz się, staniesz się bardziej kreatywny i gotowy do działania. Vinyasa Joga to dynamiczna sekwencja asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą. Pierwszą istotną cechą tej praktyki jest wykonywanie każdej asany, czyli pozycji jogicznej ze świadomym oddechem. Większość asan wykonywana jest więc w ruchu, żeby nam to ułatwić.

OSOBA PROWADZĄCA
Magdalena

?
13:15 - 14:15
JOGA KIDS ( na zapisy)
x

JOGA KIDS ( na zapisy)

60 min -

Joga dla dzieci to wygibasy i gimnastyka połączona z wyciszeniem i pracą nad uważnością. To bezpieczna i efektywna metoda pracy nad młodym oraz bardzo elastycznym ciałem dziecka, a dla dzieci to świetna zabawa. Zajęcia poprowadzi Ania instruktorka jogi metodą Iyengara. Ania przykłada wyjątkową uwagę do bezpieczeństwa podczas zajęć. Wykonywane ćwiczenia mają przede wszystkim nie obciążać młodych rozwijających się kości i stawów. W trakcie warsztatu Ania przykładać będzie szczególną uwagę do poprawnego wykonywania ćwiczeń i dostosuje jogiczne sekwencje do możliwości dzieci. Cele kursu: pokazanie potencjału- wykorzystanie możliwości młodego i elastycznego ciała poprawa elastyczności ciała trening umysłu- koncentracja i wyciszenie podczas ćwiczeń Pamiętajmy! Ciało zapamiętuje zakresy ruchów, które przyswajamy w najmłodszych latach, dzięki czemu można powstaje w nas mapa zakresów, którą możemy rozwijać po latach.

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 6 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Niedziela