Bavisport mobile

GRAFIK

 

Poniedziałek

?
08:55 - 09:50
SHAPE- ZAJECIA NA PŁASKI BRZUCH I ZGRABNE NOGI !
x

SHAPE- ZAJECIA NA PŁASKI BRZUCH I ZGRABNE NOGI !

55 350

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 19:25
PILATES- WZMOZCNIENIE I REGNERACJA
x

PILATES- WZMOZCNIENIE I REGNERACJA

55 min 450 kcal

Pilates: metoda ćwiczeń, która ma na celu stworzenie równowagi w całym ciele. Pilates mogą uprawiać wszyscy niezależnie od wieku i stanu zdrowia, jednak przy wykonywaniu ćwiczeń szczególnie ostrożne powinny być kobiety w ciąży oraz osoby mające problemy ze stawami. Niezbędna jest pomoc instruktora, szczególnie w początkowej fazie.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
19:30 - 21:00
JOGA // OTWIERAMY BIODRA I TRENUJEMY MIĘŚNIE DNA MIEDNICY
x

JOGA // OTWIERAMY BIODRA I TRENUJEMY MIĘŚNIE DNA MIEDNICY

90 min -

Uwalniamy napięcie nagromadzone w ciągu dziennego siedzenia i pozbywamy się powszechnego bólu dolnych pleców. Kiedy spacerujesz lub tańczysz, zapewniają przyjemną lekkość ruchu i grację. Kiedy się kochasz, otwierają cię na rozkosz. Łączą się z nogami, które odpowiadają za naszą stabilność i połączenie z Ziemią. Twoje biodra zasługują na specjalną sesję jogi. Właściwe ustawienie i kondycja bioder wpływają bezpośrednio na kręgosłup, a bóle jego dolnego odcinka mogą wynikać z napięć wewnątrz nich. W swoim wnętrzu skrywają całe bogactwo mięśni, od których rozluźnienia i siły zależy zdrowie układu moczowo-płciowego. Regularnie wzmacniając i rozluźniając mięśnie dna miednicy naprężamy szkielet,-prostujemy się i odblokowujemy uciskane organy. Takie ćwiczenia poprawiają samopoczucie, mogą pomóc w migrenach i poprawić jakość naszego seksu!

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 5 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Wtorek

?
18:30 - 20:00
POWER JOGA
x

POWER JOGA

90 300

Power JOGA ma pobudzić Twoją wewnętrzną energię witalną. Dzięki dynamice i wysiłkowi podwyższysz poziom endorfin. Pobudzisz się, staniesz się bardziej kreatywny i gotowy do działania. Vinyasa Joga to dynamiczna sekwencja asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą. Pierwszą istotną cechą tej praktyki jest wykonywanie każdej asany, czyli pozycji jogicznej ze świadomym oddechem. Większość asan wykonywana jest więc w ruchu, żeby nam to ułatwić.

OSOBA PROWADZĄCA
Magdalena

Środa

?
08:55 - 09:50
SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250)
x

SHAPE obowiązkowe zapisy- ( zapisy do do godziny 21:00 poprzedniego dnia pod numerem 793215250)

55 300

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 20:00
JOGA // GRUPA PODSTAWOWA
x

JOGA // GRUPA PODSTAWOWA

60 -

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 5 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Czwartek

?
08:55 - 09:50
PILATES- WZMOZCNIENIE I REGNERACJA
x

PILATES- WZMOZCNIENIE I REGNERACJA

55 min 450 kcal

Pilates: metoda ćwiczeń, która ma na celu stworzenie równowagi w całym ciele. Pilates mogą uprawiać wszyscy niezależnie od wieku i stanu zdrowia, jednak przy wykonywaniu ćwiczeń szczególnie ostrożne powinny być kobiety w ciąży oraz osoby mające problemy ze stawami. Niezbędna jest pomoc instruktora, szczególnie w początkowej fazie.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
18:30 - 19:25
ABT- PŁASKI BRZUCH I ZGRABNE NOGI!
x

ABT- PŁASKI BRZUCH I ZGRABNE NOGI!

55 400

To ćwiczenia z kategorii ABT* skupione na spalaniu tkanki tłuszczowej okolic brzucha. *ABT to nie tylko ćwiczenia na brzuch. ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

?
19:30 - 20:30
STRETCHING- Rozciąganie
x

STRETCHING- Rozciąganie

60 200

STRETCHING TO OBOWIĄZKOWY ELEMENT KAŻDEGO TRENINGU! Lato to najlepsza pora na start! Wysokie temperatury zwiększają elastyczność mięśni pogłębiając rozciąganie. Pierwsze spotkanie już 7 lipca! Zalecany przez lekarzy i trenerów jako obowiązkowy dla sprotowców , każdej dyscypliny. Stretching: ✔️ poprawia koordynację i uelastycznia ciało ✔️ niweluje zakwasy ✔️ normuje stan wyćwiczonych mięśni modelując je tak, by sylewtka była smukła i estetyczna ✔️ zwiększa zakresy ruchu pozwalając, żeby Twój trening stał się bardziej efektywny ✔️ sprawi, że poczujesz się młodziej, poprawi samopoczucie. Zapraszamy na cykl 8 spotkań każdy czwartek w lipcu i sierpniu godzina 18:30.

OSOBA PROWADZĄCA
Joanna Sztertewach

Absolwentka Analityki Medycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Licencjonowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz dietetyk. Prywatnie entuzjastka zdrowego i aktywnego trybu życia. Na zajęciach zawsze uśmiechnięta, dba o to aby każdy, zwłaszcza początkujący, czuł się na sali dobrze i bezpiecznie.Najważniejsza jest dla niej poprawna technika wykonywanych ćwiczeń, ale także pewność, że klienci dają z siebie wszystko! Klientom zawsze powtarza "Efekty są takie, jak na nie pracujesz".

Piątek

?
19:00 - 20:30
JOGA // GŁĘBOKIE ROZCIĄGANIE I REGENERACJA
x

JOGA // GŁĘBOKIE ROZCIĄGANIE I REGENERACJA

90 -

OSOBA PROWADZĄCA
Anna Pisarek

Praktykować jogę zaczęłam około 5 lat temu z czystej ciekawości, która szybko przerodziła się w prawdziwą pasję i sposób na życie. Joga stała się dla mnie nieodłącznym elementem mojej codzienności, pozwalającym mi poznać siebie i swoje możliwości. W chwili obecnej uczę się i praktykuję u najlepszych w Polsce nauczycieli Jogi metodą Iyengara, tj. Romka Grzeszykowskiego, Konrada Kocota czy Ewy Wardzały. Stalę uczestniczę w warsztatach polskich jaki i zagranicznych nauczycieli doskonaląc swój warsztat jogiczny.

Sobota

?
11:00 - 12:30
POWER JOGA
x

POWER JOGA

90 300

Power JOGA ma pobudzić Twoją wewnętrzną energię witalną. Dzięki dynamice i wysiłkowi podwyższysz poziom endorfin. Pobudzisz się, staniesz się bardziej kreatywny i gotowy do działania. Vinyasa Joga to dynamiczna sekwencja asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą. Pierwszą istotną cechą tej praktyki jest wykonywanie każdej asany, czyli pozycji jogicznej ze świadomym oddechem. Większość asan wykonywana jest więc w ruchu, żeby nam to ułatwić.

OSOBA PROWADZĄCA
Magdalena

Niedziela